1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
5. U velmi drahého zboží nebo u objednávky s vysokou celkovou cenou(nad 7000,-Kč) si po dohodě vyhrazujeme právo požadovat platbu předem a nebo zaplacení zálohy.
Ochrana osobních dat:
Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.
.
DPH:
Cena neobsahuje DPH, nejsme plátci DPH.
Dodací podmínky:
1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo Balíkovny anebo je možno si je vyzvednout po domluvě osobně.
Slevy budou odečteny z celkové ceny objednávky. Slevy platí jen pro Českou republiku!
Zásilky na Slovensko a do zahraničí budou odeslány až po provedené platbě na euro účet, zřízený u FIO banky, převod je zcela bez poplatků za mezinárodní platby. Cena i s poštovným vám bude přepočtena podle aktuálního kurzu ČNB. Podrobnosti k platbě, včetně IBAN, vám zašleme na váš mail.
2. Balíkovna (pozor - pouze některé pobočky České pošty v ČR):
platba předem na účet 0,- Kč
platba na dobírku 60,- Kč
Při odběru zboží v hodnotě větší než 3500,-Kč je poštovné vždy zdarma!
Určeno pouze pro zásilky do rozměru 70 x 50 x 50cm a maximální hmotnosti do 20 kg!
co je Balíkovna? a seznam výdejních míst
3. Zásilkovna (pouze pouze ČR):
platba předem na účet 0,- Kč
platba na dobírku 75,- Kč
Při odběru zboží v hodnotě větší než 3500,-Kč je poštovné vždy zdarma!
Určeno pouze pro zásilky do rozměru 150cm součtu všech tří stran balíku a maximální hmotnosti do 10 kg!
co je Zásilkovna? a seznam výdejních míst
4. Zásielkovňa.sk (pouze Slovensko):
platba předem na účet 0,- Kč
Určeno pouze pro zásilky do rozměru 150cm součtu všech tří stran balíku a maximální hmotnosti do 10 kg!
co je Zásilkovna? a seznam výdejních míst
Výměna zboží:
V případě potřeby, Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadované zboží. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.
Reklamační řád:
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Postup při reklamaci při poškození při dopravě(podle podmínek České pošty):
1. reklamovat poškození při přepravě může jen adresát zásilky, odesílatel reklamuje jen v případě, že zásilka nebyla doručená a byla vrácena
2. pokud je při přebírání zjevné že je obal nebo zásilka poškozená, nebo pokud vás pracovník pošty o poškození předem informuje, je nutno zásilku reklamovat ihned! Požadujte ihned rozbalení a zjištěni rozsahu poškození a žádejte reklamaci.
3. v případě že poškození nebylo zjevné(např. po prudkém nárazu, kdy ale obal nebyl nijak poškozen) lze reklamovat zásilku poškozenou při přepravě i zpětně, nejpozději však do 2 pracovních dnů !!! Reklamovat lze u každé pobočky pošty, nejlíp však u té, která zásilku dodala.
4. zásilky jsou vždy řádně pojištěny v plné nebo vyšší ceně, požadujte tedy maximální finanční náhradu
Odstoupení od smlouvy :
Kupující má dle § 1832 odst. 1 Občanského zákoníku, právo bez udání důvodů odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů najdete zde: Formulář pro oznámení o odstoupení od kupní smlouvy