1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

 

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

 

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

 

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

 

5. U velmi drahého zboží nebo u objednávky s vysokou celkovou cenou(nad 7000,-Kč) si po dohodě vyhrazujeme právo požadovat platbu předem a nebo zaplacení zálohy.

 

Ochrana osobních dat:

 

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.

.

DPH:

Cena neobsahuje DPH, nejsme plátci DPH.

 

Dodací podmínky:

 

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo Balíkovny anebo je možno si je vyzvednout po domluvě osobně.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky.
Dostupností je míněna doba za kterou se zboží objeví u nás na skladě, po té může teprve dojít k odeslání zboží k zákazníkovi.
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen prodejní doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.
.
Poštovné:
1. Česká pošta:
platba předem na účet (var. symbol = č. objednávky):
balík do ruky   100,- Kč
balík na poštu 100,- Kč
Slovensko       250,- Kč
.
platba na dobírku (pouze ČR):
balík do ruky   150,- Kč
balík na poštu  125,- Kč
.
Pozor: u služby Balík do ruky a Balík na poštu je úložní doba na poště jen 7 pracovních dní!
.
Při odběru zboží v hodnotě větší než 3500,-Kč je poštovné vždy zdarma!

Slevy budou odečteny z celkové ceny objednávky. Slevy platí jen pro Českou republiku!

Zásilky na Slovensko a do zahraničí budou odeslány až po provedené platbě na euro účet, zřízený u FIO banky, převod je zcela bez poplatků za mezinárodní platby. Cena i s poštovným vám bude přepočtena podle aktuálního kurzu ČNB. Podrobnosti k platbě, včetně IBAN, vám zašleme na váš mail.

 

 

2. Balíkovna (pozor - pouze některé pobočky České pošty v ČR):

platba předem na účet  0,- Kč

platba na dobírku        60,- Kč

Při odběru zboží v hodnotě větší než 3500,-Kč je poštovné vždy zdarma!

Určeno pouze pro zásilky do rozměru 70 x 50 x 50cm a maximální hmotnosti do 20 kg!

co je Balíkovna? a seznam výdejních míst

 

3. Zásilkovna (pouze pouze ČR):

platba předem na účet  0,- Kč

platba na dobírku        75,- Kč

Při odběru zboží v hodnotě větší než 3500,-Kč je poštovné vždy zdarma!

Určeno pouze pro zásilky do rozměru 150cm součtu všech tří stran balíku a maximální hmotnosti do 10 kg!

co je Zásilkovna? a seznam výdejních míst

 

 

4. Zásielkovňa.sk (pouze Slovensko):

platba předem na účet  0,- Kč

Určeno pouze pro zásilky do rozměru 150cm součtu všech tří stran balíku a maximální hmotnosti do 10 kg!

co je Zásilkovna? a seznam výdejních míst

Zásilky na Slovensko budou odeslány až po provedené platbě na euro účet, zřízený u FIO banky, převod je zcela bez poplatků za mezinárodní platby. Cena i s poštovným vám bude přepočtena podle aktuálního kurzu ČNB. Podrobnosti k platbě, včetně IBAN, vám zašleme na váš mail.

.

Výměna zboží:

 

V případě potřeby, Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadované zboží. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

 

Reklamační řád:

 

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 

Postup při reklamaci při poškození při dopravě(podle podmínek České pošty):

1. reklamovat poškození při přepravě může jen adresát zásilky, odesílatel reklamuje jen v případě, že zásilka nebyla doručená a byla vrácena

 

2.  pokud je při přebírání zjevné že je obal nebo zásilka poškozená, nebo pokud vás pracovník pošty o poškození předem informuje, je nutno zásilku reklamovat ihned! Požadujte ihned rozbalení a zjištěni rozsahu poškození a žádejte reklamaci.

 

3. v případě že poškození nebylo zjevné(např. po prudkém nárazu, kdy ale obal nebyl nijak poškozen) lze reklamovat zásilku poškozenou při přepravě i zpětně, nejpozději však do 2 pracovních dnů !!! Reklamovat lze u každé pobočky pošty, nejlíp však u té, která zásilku dodala.

 

4.  zásilky jsou vždy řádně pojištěny v plné nebo vyšší ceně, požadujte tedy maximální finanční náhradu

 

Odstoupení od smlouvy :

Kupující má dle § 1832 odst. 1 Občanského zákoníku, právo bez udání důvodů odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů najdete zde: Formulář pro oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

 

 

NiceCars